Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bussines Plan
Hájková, Martina ; Grosiarová, Naďa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
This Master’s thesis describes the goals and conditions for the foundation of the center for pastime activities for children and youth. The final prospectus goes from the complete analysis of the market in term of potential customers and also of current competition. It analyses a need of finance on behalf of the earnings and expenses comparison.
Návrh programu letního tábora pro děti a mládež
Pošvářová, Bára
Bakalářská práce se zabývá návrhem programu dětského tábora pro děti a mlá-dež. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se věnuji pojmu volný čas a pedagogice volného času, charakterizuji cílovou skupinu, dále uvádím některá školská zařízení působící v táborové činnosti. Poté se věnuji kapitole s názvem Tábor jako vícedenní volnočasová aktivita, kde uvádím, jaké jsou typy tábora, přehled táborových pracovníků, model projektování tábora, le-gislativu související s tábory, a nakonec jsem vybrala pár organizací a spolků pů-sobících v táborové činnosti, které jsem popsala. Celá praktická část je návrh pro-gramu dětského tábora, tudíž na začátku popisuji tábor, o který se jedná a dále tvořím program na jeden turnus na táboře.
Zájem o zájmové činnosti žáků I. stupně v souvislosti s pandemií covid - 19
BARTÁČKOVÁ, Jitka
Práce se zabývá zájmem o zájmové činnosti v době před, během a po pandemii Covid - 19. Jaký zájem měli žáci, rodiče i vedoucí o zájmové činnosti, které jsou nabízeny žákům prvního stupně základní školou a domem dětí a mládeže. Bakalářská práce má dvě části. V první části se věnuji rozborem a popisování výše uvedených termínů. Ve druhé části se zabývám analýzou a prezentací sebraných dat dotazníkovou metodou, která je zaměřena na účast žáků prvního stupně v zájmových činnostech. Vede k získání informací o nejoblíbenější zájmový kroužek a další důležité z těchto plynoucích dat v souvislosti s pandemií Covid - 19. Kvalita nabízených zájmových činností nespočívá pouze v tom, jaké a kolik druhů kroužků škola a DDM nabízí, ale především na kvalitě lidí, kteří v nich pracují. Dělají - li svou práci s láskou, jsou oni i žáci spokojeni.
Práce výchovných pracovníků v Dětském centru Jihočeského kraje
PETRÁŠOVÁ, Sandra
Práce se zabývá komplexním popisem práce vychovatele v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc, a to formou případové studie Dětského centra Jihočeského kraje, o.p.s. První část diplomové práci popisuje zařízení pro děti vyžadující pomoc v České republice z pohledu legislativy, historie vzniku a základních informací o chodu těchto zařízení. Dále je představena činnost Dětského centra Jihočeského kraje o.p.s., cíle činnosti zařízení, cílová skupina osob, délka pobytu dětí a odchod dětí ze zařízení. V dalších kapitolách diplomové práce je představeno vlastní výzkumné šetření popisující komplexní činnost vychovatele v Dětském centru, včetně několika ilustrativních kazuistik dětí, se kterými vychovatelé v relativně nedávné době pracovali.
Vliv distanční výuky na závislost dětí a mládeže na internetu
JANOUŠKOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá problémem, jak dlouhodobá online výuka ovlivnila děti a mládež v trávení času na internetu. V teoretické části jsou uvedeny poznatky o samotné závislosti, sociálních sítích a dalších typických činnostech trávení času na internetu i o samotné distanční výuce. Obsah praktické části je zaměřen na kvantitativní výzkumné šetření. Zvolenou metodou sběru dat je dotazníkové šetření zaměřené na základní a střední školy. Ze získaných odpovědí je vyvozeno, jak moc distanční výuka ovlivnila trávený čas na internetu předtím a nyní při distanční výuce.
Etický rozměr individuálního plánování v Salesiánském nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
BUBRLOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá identifikací eticky nosných témat v procesu individuálního plánování v sociální službě NZDM-SaSM. První část práce se věnuje individuálnímu plánování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež obecně. Druhá část práce je věnována procesu individuálnímu plánování v NZDM-SaSM. Třetí část práce představuje stěžejní kapitolu a věnuje se etickému rozměru individuálního plánování v NZDM-SaSM.
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
HRANIČKOVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce je podpořit zájem dětí a mládeže o knihy, čtení a seznámit je s prostředím knihovny a knihkupectví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené se čtenářstvím, popis dětského čtenářství a jeho etapy, představení literárních děl vydaných za posledních pět let na téma knihovna či knihkupectví. Obsahuje rozbory dvou vybraných literárních děl a porovnání rozdílů mezi knihovnou a knihkupectvím ve vybraných knihách. Praktická část spočívá v tvorbě literárního projektu. Obsahuje jeho ověření v praxi a reflexi.
Knižní ilustrace pro děti a mládež a jejich využití v literární výchově ve volném čase
BOUDOVÁ, Adéla
Práce se zabývá využitím knižních ilustrací děl pro děti a mládež v literární výchově ve volném čase. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou ilustrace, ilustrátor a literatura pro děti a mládež. Je zde podán přehled o výběru vhodných ilustrací z knih pro děti a mládež s cílem rozvíjet volnočasovou kompetenci. Tato část dále obsahuje představení významných osobností české knižní ilustrace a využití ilustrací pro různé obory výchovy. Praktická část práce obsahuje vytvoření literárního projektu, který vychází z dané problematiky a je koncipován jako motivační prvek k rozvoji čtenářství ve volném čase.
Mezioborové souvislosti a specifika v prostředí sociální služby NZDM
BÍLÝ, Tomáš
Stěžejním záměrem mé práce je pojmenovat a popsat specifika a mezioborové souvislosti v prostředí sociální služby NZDM (nízkoprahové zařízení pro děti a mládež) a zhodnotit jejich význam při nízkoprahové práci s dětmi a mládeží. NZDM je poměrně mladou sociální službou, která působí v oblasti sociální prevence. Od zařazení do systému sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., který jasně vymezil charakter a činnosti služby, však čelí nepochopením či zpochybňováním své role a náplně z řad odborné i laické veřejnosti (především je stále řešen pedagogický aspekt v základu služby a snaha jej redukovat), což znesnadňuje práci pracovníků NZDM a přináší oborovou i finanční nejistotu. NZDM tak na rozdíl od jiných sociálních služeb musí stále obhajovat své místo v systému sociálních služeb a argumentovat svou podstatu a smysl. K této argumentaci směřuje také tato práce. Práce je členěna do čtyř kapitol, kdy nejprve představuji základní charakteristiku této služby, její kořeny a důležité mezníky v jejím vývoji včetně vhledu do mnohovrstevnatosti a specifik NZDM. V tomto kontextu se druhá kapitola věnuje oblasti vývojové psychologie resp. cílové skupině NZDM na pozadí vybraných vývojových charakteristik a třetí pak mezioborové souvislosti z oblasti pedagogiky ilustrující význam výchovy a vzdělávání v NZDM. V závěru se pak pokouším reflektovat úskalí a paradoxy v tomto prostředí, obhájit roli volnočasových aktivit a upozornit na rizika související s příliš zúženým a redukovaným pojetím sociální služby NZDM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.